Filmy zdrada, przyjaźń, samotność

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zdrada, przyjaźń, samotność. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

21

7,0
Ben Campbell dostaje propozycję wzięcia udziału w towarzyskich grach w Black Jacka, od jednego ze swoich profesorów. Wkrótce okazuje się, że Micky Rosa organizuje grupę najzdolniejszych studentów, by dzięki ich umiejętnościom matematycznym wygrywać znaczne sumy w Las Vegas. Początkowo cały plan idzie doskonale i wszyscy znacznie się bogacą, ale szczęście nie trawa długo, a ogrywani właściciele kasyn zatrudniają Colea Williama, specjalizującego się w łapaniu tego typu graczy. Co gorsza Ben szybko przekonuje się, że łatwiej jest zacząć niż skończyć granie.

Lejdis

5,9
Lejdis to komedia o perypetiach czterech kobiet usiłujących poradzić sobie ze zwariowanym życiem, które nigdy nie wygląda tak, jak sobie zaplanowały. Bohaterki filmu - podobnie jak bohaterki największych amerykańskich hitów Seks w wielkim mieście, Gotowe na wszystko - to kobiety żyjące w dużym mieście, wyzwolone, nowoczesne i nieco szalone. Film opowiada o dwunastu miesiącach ich życia.
Do życia młodej lekarki wkracza anioł stróż.


Sam

7,5
Sam Dawson ma umysł siedmioletniego dziecka, uwielbia The Beatles i wraz z pomocą kilkorga przyjaciół wychowuje swoją córeczkę Lucy Diamond. Kiedy Lucy kończy siedem lat i powoli zaczyna przewyższać intelektem swojego ojca, jej losem zaczyna interesować się opieka społeczna. Jeden z jej pracowników postanawia pozbawić Sama prawa do opieki nad córką.
Opowieść o królu Arturze, Rycerzach Okrągłego Stołu i magicznym mieczu Ekskaliburze. Zły rycerz Ruber wykrada magiczny miecz i postanawia zostać nowym władcą królestwa. Na poszukiwanie zaginionego miecza wyrusza sympatyczna drużyna. Przeżyją oni razem mnóstwo zaskakujących przygód... A przede wszystkim odkryją nieograniczoną siłę przyjaźni. [opis dystrybutora]
Niezależna Jeanie, grzeczna i układna Annie, sybaryta Albert, wieczny aktywista Jean oraz kobieciarz Claude przyjaźnią się od ponad czterdziestu lat. Mając na względzie swój podeszły wiek i wszystkie niedogodności, które się z nim wiążą, postanawiają zamieszkać razem. W ten sposób chcą się uchronić przed przymusową rozłąką i domem starców, gdzie byliby samotni i zdani na łaskę obcych osób. Wierzą, że razem są silniejsi i mogą sobie pomóc, kiedy nastaną ciężkie chwile. Z seniorami zamieszkuje student antropologii, który prowadzi badania na temat starości…
Aby podjąć nową pracę jako pracownik publicznego działu sanitarnego, Juliana (Grace Passô) przenosi się ze śródmieścia Itaúna do metropolii Contagem w Brazylii. Czekając, aż mąż do niej dołączy, dostosowuje się do nowego życia, poznając ludzi i odkrywając nowe horyzonty.
Dr Tess Coleman (Curtis) i jej nastoletnią córkę Anna (Lohan) łączy tylko jedno nie mogą się dogadać w żadnej, nawet najbłahszej sprawie; ani na temat ciuchów, ani włosów, ani facetów, ani marzeń Anny, by grać w zespole rockowym... dosłownie w niczym nie mogą znaleźć wspólnego języka! Po jednym ze szczególnie wybuchowych czwartków, maleńkie mistyczne zawirowanie całkowicie je zmienia. Budzą się w piątek, by przeżyć najbardziej zakręcony dzień Tess i Anna zamieniają się bowiem ciałami - Tess wygląda jak swoja córka, a Anna jak matka. Cierpiąc niezwykłe katusze, chodząc w butach jedna drugiej, zaczynają darzyć się szacunkiem i rozumieć wzajemne punkty widzenia... W sobotę Tess ma jednak ślub i obie panie muszą znaleźć jakiś sposób, by powrócić do swoich ciał. I to szybko!
Cztery przyjaciółki ze szkolnych czasów obiecują sobie, że ich przyjaźń będzie trwać wiecznie. Choć każda z nich poszła w inną stronę, i kontakt z roku na rok zanikał, ich relacje się nie zmieniły. Pewnego dnia postanawiają wyruszyć w szaloną podróż na festiwal do Nowego Orleanu. Przyjaźń rozkwita na nowo, kiedy ujawnia się ich dzika natura.
Listopad 1984 r., Izba Zatrzymań Hohenschönhausen. Kapitan Gerd Wiesler (Ulrich Mühe) skutecznie i bezlitośnie przesłuchuje więźnia podejrzanego o pomoc przyjacielowi w ucieczce z kraju. Wiesler nagrywa przesłuchanie, żeby zaprezentować metody używane dla pozyskania zeznań jako przykład swoim uczniom w Wyższej Szkole Stasi. Na premierze sztuki Georga Dreymana (Sebastian Koch), Wiesler ma okazję obserwować autora i odtwórczynię głównej roli, piękną aktorkę Christę-Marie Sieland. Wkrótce Anton Grubitz (Ulrich Tukur), zarządzający Departamentem Kultury w Stasi, wyda Wieslerowi rozkaz prowadzenia stałego nadzoru nad pisarzem, którego minister Hempf (Thomas Thieme) podejrzewa o nielojalność wobec Niemieckiej Socjalistycznej Partii Jedności.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…