Filmy seks, nimfomanka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje seks, nimfomanka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Nimfomanka kontynuuje swoją opowieść, która staje się coraz bardziej brutalna i perwersyjna.
Seligman znajduje na ulicy półprzytomną i pobitą Joe. Zabiera ją do swojego domu. Kobieta dochodząc do siebie, opowiada mu o swoim życiu i erotycznych doznaniach.
Guy Malyon w czasie studiów poznaje piękną Gildę Bessé, w której zakochuje się od pierwsze wejrzenia. Kilka lat później przychodzi stanąć w obliczu trudnych wyborów, jakich trzeba było dokonywać w czasach wojen w Europie. Piękna Gilda jest obiektem fascynacji innych mężczyzn, co budzi zazdrość w Guyu. Czy kobieta, która nie ma żadnych barier w życiu seksualnym, potrafi kogokolwiek pokochać?


Val, już jako nastolatka, przeżywa pierwsze doświadczenia seksualne i bardzo szybko odkrywa, że seks uzależnia ją jak narkotyk. Determinacja w poszukiwaniu zmysłowych doznań z przypadkowymi partnerami rośnie z upływem czasu i sprawia, że Val rezygnuje z ambitnej pracy, aby zostać… prostytutką. Jednocześnie cały czas poszukuje prawdziwej miłości, nie wiedząc, co to słowo tak naprawdę znaczy. Czy w świecie płatnego seksu można odnaleźć miłość swego życia?

Ajlawju

5,8
Łodzianin Adaś Miałczyński - krytyk literacki, dawniej próbujący swych sił w poezji - marzy o wielkiej miłości. Na czyimś ślubie zwraca na siebie uwagę atrakcyjnej blondynki, która okazuje się być Gosią (w pierwszej chwili nie rozpoznał jej) - jego znajomą sprzed wielu lat, kiedy oboje studiowali. Spędzili wówczas razem jedną noc, podczas której nic pomiędzy nimi nie zaszło... i na tym się skończyło. Czas ich rozdzielił, lecz teraz wystarczyła krótka wymiana spojrzeń, by zakochali się w sobie bez pamięci. Adaś będzie od tej pory spędzać "pół życia" w pociągach relacji Łódź-Wrocław (gdzie mieszka Gosia) i powrotnej. Gosia została nauczycielką. Pięć lat temu rozwiodła się z mężem. Po rozwodzie jest również Adaś. Oboje mieszkają z byłymi współmałżonkami i już prawie dorosłymi dziećmi: ona z córką, on z synem. Nocą, nad Odrą, Gosia i Adaś kochają się po raz pierwszy. Potem w łóżku wyznają sobie miłość, na której już wkrótce cieniem położą się ich cechy charakteru - jego obsesja na punkcie czasu i punktualności ("wariuje", gdy Gosia nie telefonuje o umówionej porze lub spóźnia się na spotkanie) oraz chorobliwa zazdrość, idąca w parze z kompleksem na punkcie własnej sprawności seksualnej; natomiast u niej pociąg do alkoholu. Ich związek, oparty na zasadzie przyciągania się przeciwieństw (ona jest ekstrawertyczką ze skłonnościami do nimfomanii, on - introwertykiem) to pasmo erotycznych rozkoszy, ale i cierpień, spowodowanych okresowymi stanami wzajemnej niepewności co do uczuć drugiej strony oraz częstymi rozstaniami. Wahadło wychyla się to w jedną, to w drugą stronę: między kochankami dochodzi do kłótni, awantur, a nawet rękoczynów, a potem znów oboje idą do łóżka i są mniej lub bardziej szczęśliwi. Największym utrapieniem będzie dla obojga długa rozłąka po wyjeździe Adasia na stypendium do USA. W szalejącej z tęsknoty Gosi, a zwłaszcza w odchodzącym od zmysłów stypendyście wyzwoli ona "zastępcze" reakcje i zachowania seksualne, o które wcześniej by siebie nie podejrzewali. Czy ich miłość wytrzyma tę próbę?
Historia włóczęgi zakochującego się z wzajemnością w żonie swojego pracodawcy. Po pewnym czasie, kochankowie planują zamach na jego życie.
Lekarka Charlotte (Sandra Hüller) jest szczęśliwą mężatką, wiodącą spokojne i ustabilizowane życie rodzinne, która kocha swojego męża i synka. To jednak tylko pozory, bo kobieta ma również inne, niepokojące oblicze. W tajemnicy wynajmuje luksusowe mieszkanie, w którym spotyka się z przypadkowymi mężczyznami, głównie pacjentami szpitala, w którym pracuje. Podczas uprawiania seksu Charlotte jest pasywna i obojętna wobec swoich partnerów traktując ich przedmiotowo, bez czułości i pożądania. Jedyne co ją interesuje to niedoskonałości i brzydota ich ciał...
Studentka Misty odkrywa w bibliotece ojca mumię skradzioną niedawno z miejskiego muzeum. Nie tracąc czasu dziewczyna rozpoczyna miłosne igraszki, w trakcie których mumia powraca do życia. Całą scenę obserwuje zazdrosny duch Kleopatry, której mumia była dawnym kochankiem.
Hrabina Irina Karlstein jest szczególnym rodzajem wampira, który zamiast krwi wysysa energię życiową swoich ofiar, podczas seksu oralnego. Nie mogąc znaleźć kolejnych ofiar w górach, gdzie mieszka, hrabina przybywa do jednego z nadmorskich kurortów. Wkrótce zaczynają pojawiać się pierwsze trupy.

Basen

6,5
Thriller erotyczny rozgrywający się w plenerach południowej Francji. Sarah (Charlotte Rampling), angielska autorka kryminałów, ma na koncie serię bestsellerów, które przyniosły jej sławę i pieniądze, ale nie zaspokoiły twórczych ambicji. Jest sfrustrowana i zniechęcona. Rozmawia o tym ze swym wydawcą, Johnem (Charles Dance), a ten proponuje, by oderwała się od codzienności i wyjechała na czas pisania kolejnej książki do jego domu w Prowansji. Wraz ze zmianą miejsca akcji zmienia się też kolorystyka filmu - zgaszone, surowe barwy Londynu ustępują miejsca ciepłym, rozświetlonym kolorom Luberon, gdzie autorka odpoczywa i szybko rozpoczyna pracę nad nową powieścią. Jej spokój zostaje jednak zburzony niezapowiedzianym przyjazdem córki Johna, Julie (Ludivine Sagnier). Zuchwałe zachowanie młodej dziewczyny i jej całkowity brak jakichkolwiek zahamowań bardzo irytują Sarah, co w końcu doprowadza do wzajemnej wrogości. Im dłużej jednak pisarka obserwuje dziewczynę, tym bardziej jest jej ciekawa. A ciekawość podsyca wyobraźnię, wyzwala seksualne sny i marzenia...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…