Filmy magia, koń, policja

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje magia, koń, policja. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Connor MacLeod (Christopher Lambert) jest nieśmiertelny. To jego dar i przekleństwo. Raniony w walkach nie ginie, ale musi patrzeć jak przemijają jego ukochani. Od ponad 400 lat tuła się po świecie tocząc pojedynki, walcząc w bitwach i obserwując zmienne koleje historii. Wie, że gdzieś u kresu tej drogi czeka go najważniejsza walka z ostatnim z nieśmiertelnych. Zasada jest prosta: nieśmiertelni na przestrzeni wieków walczą ze sobą, eliminując się nawzajem. Ostatni dwaj stoczą zaś bój o Wielką Nagrodę. Jest koniec XX wieku, Nowy Jork, Connor już wie, że zostało ich tylko dwóch. Zbliża się ostateczne rozstrzygnięcie.
Nastolatka z pomocą przyjaciół walczy z wampirami, demonami i innymi piekielnymi stworzeniami.
Gdzie przebiega granica między rzeczywistością, a omamem wzrokowym i jak dalece można ją nagiąć? Do czego zdolny jest świetny iluzjonista gdy chce osiągnąć to, o czym marzył? Czy potrafi wskrzesić kobietę swojego życia? A może właśnie taki był plan, aby umarła, by później...


Cyrk

7,6
Złodziejaszek Charlie (Charles Chaplin) przypadkowo trafia na arenę cyrkową, gdzie zostaje wzięty za klauna.
Kiedy w wigilię Strzeżenia Wiedźm znika Wiedźmikołaj, Śmierć postanawia przejąć jego obowiązki.
Akcja filmu toczy się we Włoszech. Poznajemy historię dwóch osób. Pierwszy z nich jest synem wieśniaka (Gerard Depardieu), drugi właściciela ziemskiego (Robert De Niro). Fabuła filmu skupia się na powstawaniu faszyzmu, reakcji wieśniaków popierających komunizm, oraz na tym, jak te zmiany wpływają na przeznaczenie tych dwóch mężczyzn.
Cud w Mediolanie” zrealizowany trzy lata po “Złodziejach rowerów” przez duet Vittorio De SicaCesare Zavattini świadczy o odwrocie włoskiego reżysera od czystego neorealizmu. Jest tym dla De Sici, co „Noce Cabirii” dla Federico Felliniego – problemy społeczne powojennych Włoch ustępują rzeczywistości sacrum i profanum, pobożności instytucjonalnej i ludowej, mieszance pogaństwa i religii. To, co w „Złodziejach rowerów” de Sica jedynie zaznaczył na marginesie poprzez wprowadzenie postaci wróżbitki, w “Cudzie w Mediolanie” wybucha z pełną, prostoduszną siłą. Mały Totò znaleziony w zagonie kapusty, a obdarzony łaską czynienia cudów, ratuje swych przyjaciół z opresji i sprawia, że ulatują na miotłach do nieba, zostawiając za sobą pałace bogaczy, lepianki żebraków i przepych Duomo. Nakręcony w 1951 roku film de Sici został nagrodzony Złotą Palmą wraz ze szwedzkim filmem „Fröken Julie”, ekranizacją dramatu Strindberga, w którym panna z arystokratycznych sfer zakochuje się w służącym. Tym żyła Europa początku lat 50.
Opowieść o dwójce dzieci, które uciekają z domu w poszukiwaniu ojca. Dwunastoletnia Voula i o siedem lat młodszy Aleksander przemierzają Grecję, dążąc do coraz bardziej iluzorycznego celu, jakim są Niemcy. Po drodze natykają się na obojętność i okrucieństwo świata dorosłych, którego jedyną jasną stroną jest młody aktor, Orestes. Voula zakochuje się w młodzieńcu, choć jej uczucie będzie jednostronne i nieszczęśliwe. Wędrówka bohaterów stanowi więc naukę o dorosłości, którą wyznacza samotność, bezdomność, strach i cierpienie.
Dwóch braci zostaje rozdzielonych przy swych narodzinach. Pierwszy - Shyam - gdy dorasta zostaje magikiem, drugi - Toofan - poświęca się pomocy biednym i uciśnionym. Shyam, odwiedzając pewnego razu swą rodzinną wioskę, zostaje uznany za swego tajemniczego brata. Jak dalej potoczą się losy obojga mężczyzn?
Wrota piekieł zostały zniszczone ale świat nadal potrzebuje pomocy Buffy Summers. Buffy wraz z przyjaciółmi oraz setkami nowo powołanych pogromczyń przeniosła się do Szkocji, skąd prowadzi walkę z siłami ciemności, którymi dowodzi zamaskowany Twilight.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…